Messi: Babai më ka rrahur me rryp kur isha i vogël


Messi: Babai më ka rrahur me rryp kur isha i vogël


Messi: Babai më ka rrahur me rryp kur isha i vogël
Lojtari që thuhet se ka ardhur nga Marsi kur ishte i vogël dhe i cili do duhet të ishte Super-Man, Lulzim Messi, thuhet se është rrahur nga babai kur ishte i vogël andaj edhe ju ndal rritja.
Ai pas ndeshjës së sontme që pësoi me veturë jo por që luajti kundër Rayo Vallecano-së tha:
“Isha duke u rritur dhe duke u bërë i madh por babai filloi të më rrihste me rryp sepse luaja gjithë ditën futboll në ulicë dhe nuk vija në shtëpi deri vonë.Në një rast kur isha duke luajtur para lagjes viktori me shokë, ai erdhi dhe më ngrehu zhag deri të shtëpia dhe pastaj më rrahu rryp të lagur.”
Sipas mjekëve që ia bënë kontrollat Messi-të kur e pranuan në Barcelonë, thuhet se rrahja që babai ia bënte Messi-të kishte rezultuar me ndaljen e rritjes së tij, prandaj ai është aq i vogël si një bubrrec.